Tuesday 27 September 2016

Ampicilina 146






+

En Toen Wilde mijn Oude maatje Erik weer op pad eens. Eindelijk Maar Het Liep Anders talón gelukkig. Erik que está wel een paar industrietjes doen en toevallig tenido ik er wel een paar morir ik Wilde doen en zo stonden que DUS een paar uur después (ietsjes wel tarde dan gepland) op de Parkeerplaats onze spullen te pakken en complementos klaar te maken voor een Wandeling richting gen Het hadden wat voor plasminógeno. De 1e industrie se een oud industriegebouw Gaaf. Eerst ongezien Het terrein op komen, wat gelukkig redelijk snel lukte en Toen en sneltreinvaart naar Het gebouw en de ingang zoeken. Ik een wist beetje WAAR que moesten zijn, helemaal maar niet, quiere Het gaatje zat toch een beetje verstopt jajaja. Maar Eindelijk gevonden, er en gekropen en onze plasminógeno uit gekeken. Ik dacht eigenlijk dat groter Het era, mij maar voor era Het Groot al genoeg, quiere ik ben totaal Geen industriemens en otros helemaal Clasificación 1 hele dag lang .. jajaja Maar hij era leuk en Gaaf en heb del leuke en vele fotos gemaakt Daar. Toen Weer a través del het zelfde gaatje naar buiten, ongezien weggekomen en op naar de 2e Industrie. Mi dios, WAAR era ik aan begonnen .. De 3e industrie era gelukkig wel Echt Verlaten jaja. Al es er soms wel controle, hebben Maar die que Niet gezien. Moesten Eerst ook nog ff er puzzelen azada que moesten komen, se reunió maar een beetje lef en doorzettingsvermogen en wat klimpartijtjes zijn que uiteindelijk aangekomen WAAR que Wilden wezen. Dit era leuk en aangenaam. Heerlijke locatie en ja, zelfs voor een industrietje. Mijn 3e dag alweer mueren jajaja. En de 4e industrie era ook leuk en zekers Verlaten. Beneden helaas pikkedonker, dat wel era perturbador. Wel wat fotos gemaakt inclusief met de zaklamp, Boven Maar era Het helemaal goed te doen reunió Het Licht vele wat Binnen kwam. Ook hier hebben ons prima que vermaakt en ik dat aro Erik een goed industriedagje gehad heeft. Ik en ieder wel geval. Ff genoeg industrie voor de Komende tijd. Volgende keer gewoon Weer een huisje ofzo jajaja.




No comments:

Post a Comment